czwartek, 25 czerwca 2015

Lato w pełni

Lato w pełni, aż nie chce się wkładać na siebie nic.. Ja w tym sezonie stawiam na frędzle, krótkie bluzki, zwiewne spódnice. Styl hippie, ćwiczę też różniaste upięcia chust, szali i pareo. Szkoda tylko, że woda tak daleko, ale lato w mieście ma również swoje uroki. Chociażby wyprzedaże!

Jakiś czas temu zachorowałam na polar minky dots, niestety rzadko można upolować coś w tradycyjnych sklepach, a jeśli już to dość drogie. Dlatego z niecierpliwością czekałam na obniżki cen. Polar głównie wykorzystywany jest w domowych dodatkach, ale wśród niszowych projektantów jest on też wykorzystywany w codziennych strojach. Muszę się przyznać, że wydałam małą fortunę na dawandzie, ale warto było, materiał niezmiennie mnie urzeka, jest wyjątkowo przyjemny, delikatny i będzie jak znalazł na chłodniejsze wieczory i oczywiście jesień i zimę.

Polecam, zresztą nie tylko materiał, ale też rozejrzenie się na wyprzedażach za rzeczami, które przydadzą się również po wakacjach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz